Lær mer om kundeverdi, om kommunikasjon og om å verdiskape gjennom andre
En sann mester i kommunikasjon og motivasjon. Humoristisk, morsom og kunnskapsrik. En av Norges fremste eksperter på salgsutvikling. Morten Brandt har tidligere jobbet i STI, tidligere Euro Business School, siden 1988.
Morten Brandt har totalt hatt ca 300.000 kursdeltagere. Han drifter også utviklingsprogrammer for store bedrifter innenfor ledelse, salg og service.
Han deltok i konstruksjonen av programmet som ble kjørt for Flytoget i årene før de toppet listen over bedrifter i Norge med mest tilfredse kunder. (Norsk kundebarometer 2008 – BI)
AVLYST pga Covid-19
Kurs for Serviceteknikere, Kunde- og Ordremottaker
- Hva gjør kunder ekstra fornøyd
- Hvordan skal vi øke verdien i våre kunderelasjoner, for både kunden og oss selv
- Å planlegg og tilrettelegge for en god kundebehandling
Utbytte: Deltakerne skal sikre profesjonalitet i kundebehandling og øke kundenes tilfredshet